loading...
کلوب هواداران تراختور
تراختور بايراقي

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تشکر 0 178 asiapars
مسعود بازدید : 115 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)


فدراسیون تازه کاپ نائب قهرمانی می دهد / قرار است معارفه سرمربی جدید تراختور در این روز انجام گیرد

 
تیم تراکتورسازی توانست در این فصل عنوان نائب قهرمانی را کسب کند که بدلیل حاضر نشدن کاپ در مراسم روز بازی این کاپ اهدا نشد. اما فدراسیون فوتبال بعد از آماده نمودن کاپ آن را به همراه لوح های یادبود و مدال به تبریز فرستاد.
مسعود بازدید : 93 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
 

فرزاد آشوب اول از فصل گذشته با تراكتور مي‌گويد: «ما توانستم رتبه خوب در لگ به دست آورم و جذابت فوتبال به همن نتاج است. ما در لگ عال عمل کردم و نتجه‌ا که گرفتم کم نظر است.»
او مي‌پذيرد كه مشكلات مالي بخشي لاينفك فوتبال است: «فکر نمي‌کنم هچ تم بدون مشکل بوده باشد. سخت هم جز از زندگ است و در کنار سخت‌ها زندگ حلاوت پدا مي‌کند.»
آشوب در پاسخ به ان سؤال که حاضر است در ان تم بماند ا خر گفت: «من قراردادم با تم تمام شده و فعلا هم بحث برا تمدد قرارداد نشده است. عجله‌ا هم برا انتخاب تم آنده‌ام ندارم.»
آشوب در ارتباط با انکه چه مقدار از مبلغ قراردادش باق مانده گفت: «من 35 درصد قراردادم را نگرفته‌ام و بازکنان دگر هم هستند که بش از 40 درصد از قراردادشان باق مانده است.»
آا فرزاد آشوبي برا فصل بعد منتظر است تا امر قلعه‌نو وضعت خود را مشخص کند: «من زمان بشتر برا تصمم‌گر مي‌خواهم. فکر نمي‌کنم منطق باشد منتظر شخص باشم. تصمم خودم است که زمان بشتر را صرف کنم.»
و در مورد انکه آا امکانات باشگاه تراکتورساز برا آسا شدن مناسب است ا خر گفت: «تراکتورساز مجموعه بزرگ و هواداران پر شور دارد که ب‌نهات ان تم را حمات مي‌کنند اما برا رسدن به موفقت فاکتورها دگر هم لازم است و فکر مي‌کنم باد حمات‌هاي بشتر از ان تم شود. قطعا برا فصل بعد نگاه‌ها به تراکتورساز متفاوت‌تر خواهد بود و تم کار سخت‌تر در پش دارد. حفظ ان جاگاه کار راحت نست.»


مسعود بازدید : 91 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
امير قلعه‌نويي ديروز عصر و پس از انتخابش به عنوان سرمربي جديد تيم استقلال حرف‌هايي زد كه در اولين برداشت شنونده را به ياد 3 فصل پيش (فصل نهم) و آن زمان مي‌انداخت كه او با اين تيم قهرمان شد و در حالي كه هواداران استقلال خواهان ماندنش در استقلال بودند به خاطر برخي اختلافات با واعظ به تيم محبوبش «نه» گفت و رفت تا سرمربي سپاهان شود: «وقتي نام استقلال و پاي اعتبار اين باشگاه و سربلندي هوادارانش در ميان باشد، ديگر درنگ جايز نيست. ضمن اينكه من امير قلعه‌نويي هرگز نمي‌توانم به استقلال و هوادارانش نه بگويم.» سرمربي فصل پيش تراكتورسازي در ادامه از تعلق خاطرش به باشگاه استقلال هم حرف زد: «من هرچه در زندگي‌ام دارم اول از لطف خدا و ائمه اطهار،‌دوم از دعاي خير مادر و خانواده و سپس از استقلال است. خدمت به اين تيم محبوب و مردمي را مايه افتخار خود مي‌دانم به همين دليل وقتي هيات مديره به من پيشنهاد همكاري داد به تنها چيزي كه فكر كردم، استقلال بود.»‌
مسعود بازدید : 85 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی که سرمربی ندارد، روز گذشته دو بازیکن پرتغالی در پست های مهاجم و هافبک جذب کرد. این در حالی بود که فلاویو لوپز نیز قراردادش را تمدید کرد، اما اتفاق درخصوص "رودریگو توزی" رخ نداد
مسعود بازدید : 105 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

مديرعامل تراكتورسازي: استقلال از ما پولدارتر بود!


محمد حسين جعفري از يك گزينه‌ي داخلي و يك گزينه‌ي خارجي براي هدايت تراكتورسازي در ليگ دوازدهم خبر داد.وي در حالي كه از گزينه ايراني باشگاهش براي تصدي پست سرمربيگري نامي نبرد، گفت: با كلاوس تاپ مولر آلماني به صورت مذاكراتي داشته‌ايم و برنامه‌هاي لازم را از او گرفته‌ايم.

 

 

 

شاید سرمربی هم پرتغالی بشود ؟

با وجود اینکه احتمال سرمربی گری تاپ مولر سرمربی آلمانی در تراکتور قوت پیدا کرده ولی خبرهایی که از باشگاه تراکتور سازی به گوش می رسد، از حضور سرمربی پرتقالی برای سکانداری تراکتورسازی نیز خبر می دهد

 

بنا به اخبار رسیده از باشگاه شهرداری تبریز / کمالوند سرمربی شهرداری شد

فراز كمالوند هدايت تيم شهرداري تبريز را براي شركت در ليگ‌يك به دست گرفت. كمالوند قبلا در تبريز دوران موفقي را در باشگاه تراكتورسازي طي كرده بود

 

 

جعفری : 2 مربی در لیست نهایی ما قرار گرفتند

جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص انتخاب سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:

بعد از بررسیهای لازم روی 4 گزینه موجود سرانجام 2 مربی در لیست نهایی ما قرار گرفتند. این دو نفر بر اساس چند معیار انتخاب شدند

 

آنسلمو / قول می دهم یک مهاجم گل زن برای تیمم باشم

آنسلمو کاردوسو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه در خصوص کشور ایران و شهر تبریز گفت: وقتی کشور ایران و شهر تبریز را دیدم سوپرایز شدم ، شهر زیبایی دارید دیروز نمای کلی از تبریز را دیدم

 

مهاجم پرتغالی تیم تراكتورسازی: برای آقای گلی لیگ به این تیم آمده ام

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: برای كسب عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران به این تیم آمده ام

مسعود بازدید : 91 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)
 

آنسلمو گنزالس مهاجم تیم ناسیونال پرتغال با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست. آنسلمو در فصل قبل 8 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود. تیم ناسیونال در رده هفتم لیگ پرتغال جای دارد.


همچنین ژائو ویلا بازیکن هافبک فصل قبل تیم ژیل ویل سند پرتغال با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست. ژائو 14 سال در تیمهای پایه باشگاه بنفیکا حضور داشته است و فصل قبل نیز 4 گل برای تیمش به ثمر رساند. تیم  ژیل ویل سند در رده نهم لیگ پرتغال قرار دارد.
 
تایید شده توسط سایت رسمی


مسعود بازدید : 136 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)


توسي به خاطر قلعه نوعي تراكتور را ترك كرد

رودريگو توسي، بازيكن فصل قبل تراكتورسازي به خاطر پيوستن به استقلال به تراكتوري ها پاسخ رد داد.

 شنيده ها حاکيست، رودريگو توسي كه فصل قبل عملكرد خوبي در تراكتورسازي داشت فصل بعد در استقلال بازي مي كند، اين بازيكن مورد توجه اميرقعله نوعي است، به همين دليل فصل بعد به تيمي مي رود كه اين مربي در آن مشغول به كار باشد.

مسعود بازدید : 90 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

نزدیکان امیر به من پیغام دادند با او کار کنم/قلعه نویی 4 ماه قبل سرمربی شده بود.

هیات مدیره با رفتن به خانه قلعه نویی شخصیت خود را پایین آورد خودش با من هیچ صحبت مستقیمی انجام نداده و شاید اگر بگویم با من حرف زده‌اند بروند و تکذیب کنند، اما نزدیکانش یک ماه پیش با من صحبت کردند ( ادامه مطلب )

تراختور بايراقي

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ايا با ژيوستن مظلومي به تراكتور موافقيد
    اصلی ترین مدعی قهرمانی در این فصل کدام خواهد بود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 529
  • بازدید کلی : 11,363
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    جدول لیگ برتر

    پیج رنک

    نقل و انتقالات


    29 تیر شروع لیگ دوازدهم

    ------------
    بازیکن خروجی
    -----------------

    قاسم حدادی فرد

    سیاوش اکبر پور

    امیر حسین صادقی

    فرزاد
    آشوبی
    توزی

    --------------
    بازیکن ورودی
    --------------

    احسان حاج صفی

    ( سرباز )

    مرتضی اسدی


    فلاویو لوپز ( پرتغال )

    ژائو ویلا ( پرتغال )

    آنسلمو گنزالس ( پرتغال )