loading...
کلوب هواداران تراختور
تراختور بايراقي

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تشکر 0 178 asiapars
مسعود بازدید : 119 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)


تراختور مردمی ترین تیم آسیا

علاقه وافر مردم آذربایجان به تراکتور تا جایی پیش رفت که این تیم در تمام شهرهای کشور طرفداران بسیاری به خود جلب کرد، تمام آذریهای کشور عاشقانه این تیم را دوست داشتند و با توجه به پراکندگی ایشان در کل کشور همیشه تیم خود را در هر شهری یاری میکردند.

اکنون تیمی پای به مسابقات گذاشته بود که هم از نظر قدرت و هم از نظر هواداری نه تنها با استقلال و پرسپولیس برابری میکرد بلکه در بسیاری از اوقات نیز از این دو تیم جلو میزد

در روزهای كه همه منتظر بمب خبری تراكتور هستند و همه در این فكر هستند كه عدم اطلاع رسانی باشگاه ، احتمالا به ناز و نازكشی دنیزلی و یا گونش مربوط می شود ، خبری به دستمان می رسد كه منعكس كردنش ما را دشمن تراكتور معرفی می كند و حاشیه ساز ... اری ما منتظر دنیزلی و گونش و ... هستیم

قلعه نویی، دایی، جلالی، متسو، مظلومی، دنیزلی، شنول گونش و . . . اسم های که این روزها در حول و حوش تراکتور و باشگاه و البته بین هواداران و رسانه ها می گردد همه و همه را نگران کرده است، تراکتور امروز تیمی آسیایی است و نائب قهرمان لیگ یازدهم است و باید در فصل آینده در سه جام به میدان برود، اما افسوس که تا بدین روز از مسئولان تیم تراکتور کسی به فکرش خطور نکرده است که باید سرمربی تیم را قبل از همه انتخاب کرد تا تیم بر اساس نظر سرمربی بسته شود.متاسفانه عدم برنامه مدون و عدم اطلاع رسانی درست در این روزها از طرف باشگاه و عدم پاسخگویی درست به مطالبات بر حق هواداران تراکتور همگی دست به دست هم داده تا همه از دست مدیریت این روزها باشگاه ناراحت و دلگیر باشیم،

ولی در تهران با جمال اویچ اهل كرواسی كه بدنساز ! هستند مذاكره می شود و ...دو بازیكن اروپای ، سه بازیكن پرتغالی و فلان بازیكن برزیلی به تبریز خواهند آمد ، اری خواهند آمد ... اگر ، اما و شایدها اگر بگذارند . اصلا بر فرض محال آمدند !با نظر كدام مربی می آیند و تست پزشكی ! می دهند

امروز هم یکی دیگر از سایت ها نام تاب مولر می آورد ولی باز گفته که تا یکشنبه آینده صبر کنیم  و تا تراختور مهمترین روزهای نقل و انتقالات از دست بدهد. عدم اطلاع رسانی درست باعث میشود تا بار دیگر نگرانی ها هواداران زیاد شود. هواداران اين تيم كه در سرما وگرما تيمشان را تنها نگذاشته وحمایت کرده اند، نگران وضعيت تيمشان هستنند،تيمي كه سال گذشته به مقام نائب قهرماني ليگ برتر كشور دست يافته و اکنون هوادران اين تيم براي فصل آينده يك جام از سه جام را ميخواهند ولي مسولان اين تيم بايد زود دست به كارمیشدند.ولي مديريت وهيئت مديره باشگاه در این باره باز هم تعلل می کنند.
پاره ای از قرداد بازيكنان خوب تراكتور تمام شده وبايد زودتر وضعيت تيم مشخص شود تا آنها براي ماندن يا رفتن و تمديد قرارداد خود تصميم بگيرند.

 این روزها رسانه های پایتخت نشین هر روز در خبرهایشان و روزنامه های رنگین شان برای تراکتور و امیر قلعه نویی موش می دوانند عدم اطلاع رسانی درست از طرف باشگاه مردمی و بزرگ تراکتور مزید بر علت می شود تا همگی باز مثل ادوار گذشته در استرس و ترس روزگار بگذارنیم.این داستان آنقدر تکراری است که دیگر نمی شود از تکرار آن لذت برد، تراکتور چون سالهای گذشته باز باید در دقیقه نود بسته شود و این در صورتی است که امسال در لیگ دوازدهم آسیایی هستیم و سال آینده حداقل باید یک جام را به ویترین باشگاه اضافه کرده باشیم، اما چون روال سال های گذشته هنوز سرمربی تراکتور مشخص نشده، بازیکنان یکی پس از دیگری با تیم های مد نظرشان مذاکره می کنند و این همه استرس و ترس در چهره هواداران تراکتور بدل به کابوسی می شود که شاید آرزوهای ما را در سال آینده نقش بر آب کند و خدای نکرده کار به جاهای باریک کشیده شود.

مدیر عامل باشگاه این روزها باید خیلی شفاف تر با هواداران سخن بگوید، جلسات پشت پرده هم باید در راستای باشد که همه هواداران از چند و چون کار باخبر باشند، اگر سردار جعفری با امیر قلعه نویی به توافق نرسیده باید دلایل این کار شفاف بیان شود و کسی طرفه نرود و مذاکره با اسم های مطرح شده هم باید با نظر مستقیم هواداران مورد بررسی و نقد قرار بگیرد و هیچ اسمی نباید بر روی نیمکت تراکتور بنشیند که خواستگاه هواداری نداشته باشد، اگر دایی می خواهد انتخاب شود باید این نام و سایر نام ها با اعمال نظر هواداران باید صورت بگیرد و هر اسم دیگری هم باید مقبولیت هواداری داشته باشد.

سردار جعفری خوب می داند که در آذربایجان اگر از امیر قلعه نویی تا آخرین لحظه حمایت می شود و اگر آن استقبال بی نظیر از او در فرودگاه می شود دلیل اش تنها خواستگاه هواداری او است و نه چیز دیگر، البته در این میان مطرح کردن اسم های صرفا دهن پر کن خارجی چون شنول گونش، فاتح تریم و . . . نباید صرفا به جهت بستن دهن افکار عمومی باشد، این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد که تریم، گونش و . . . همگی در حال حاضر از مربیان موفق لیگ ترکیه به شمار می آیند که همگی در مقطع کنونی در بهترین تیم های آن کشور در حال سر مربیگری هستند و مطرح کردن این نام ها در رسانه ها بیشتر به خنده شبیه است نا باور پذیر بودن شان.

مسئولان تيم تراکتور نباید كاري کنند كه بعداز 8 سال برگشتن به ليگ برتر بازهم تيم تراکتور به رده هاي آخر ليگ و یا حتی سقوط به لیگ دسته اول نزدیک شود.چند هفته از پايان ليگ برتر ميگذرد ولي هنوز تكليف كادر فني وبازيكنان تيم مشخص نشده ، بقيه تيم ها در حال تدارك فصل آينده هستند ولي هنوز مسولان تبريزي و مديريت باشگاه هيچ تصميمي در این باره نگرفته اند.

مدیران باشگاه باید توجه داشته باشند تراکتور این روزها تنها در حال فرصت سوزی است و نباید فرصت بیش از این از دست برود، این روزها اکثر تیم های در حال شکار بازیکنان مطرح لیگ هستند و این در حالی است که تراکتور در سال آینده باید خیلی باشکوه باشد، نباید هر دم از این باغ بری برسد و لازمه این کار هم جسارت انتخاب کسی است که سکان تراکتور با دستان او به سرمنزل مقصود برسد، آیا سردار جعفری توان این کار را دارد؟

براي فصل آينده بايد زودتر از اينها دست به كار شده بودنداما هنوز خبرهاي مبهمی از حضور یا عدم حضور امیر قلعه نویی به گوش می رسد.

به امید موفقیت تراختور در سه جام

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تراختور بايراقي

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ايا با ژيوستن مظلومي به تراكتور موافقيد
    اصلی ترین مدعی قهرمانی در این فصل کدام خواهد بود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 531
  • بازدید کلی : 11,365
  • کدهای اختصاصی

    ابزار امتیاز دهی




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    جدول لیگ برتر

    پیج رنک

    نقل و انتقالات


    29 تیر شروع لیگ دوازدهم

    ------------
    بازیکن خروجی
    -----------------

    قاسم حدادی فرد

    سیاوش اکبر پور

    امیر حسین صادقی

    فرزاد
    آشوبی
    توزی

    --------------
    بازیکن ورودی
    --------------

    احسان حاج صفی

    ( سرباز )

    مرتضی اسدی


    فلاویو لوپز ( پرتغال )

    ژائو ویلا ( پرتغال )

    آنسلمو گنزالس ( پرتغال )